Teenused

Pakume laia valikut kliendi vajaduste järgi kohandatud teenuseid

Kvaliteedijuht.ee on asutatud eesmärgiga pakkuda kõrge kvaliteediga teenuseid, mis aitavad ettevõtetel saavutada oma eesmärke läbi tõhusa ISO standarditele vastava juhtimissüsteemi.

Pakutavad teenused

Pidage meeles, et ISO standardile vastava juhtimissüsteemi rakendamine nõuab pühendumist pidevale täiustamisele ja kultuurile kogu organisatsioonis. See on pigem teekond kui ühekordne ülesanne ning edu seisneb pidevas pühendumuses klientide kui ka teiste huvipoolte vajaduste rahuldamisele ja organisatsiooni tulemuslikkuse parandamisele. Meie teenusteportfellist leiad just enda jaoks sobiva teenuse, mis sind sellel teekonnal aitab.

ISO juurutamine

Iga ettevõte on unikaalne, just nagu tema juhtimissüsteem. Seetõttu läheneme ISO standardile vastava juhtimissüsteemi juurutamisel iga kliendi puhul individuaalselt ning loome juhtimissüsteemi justkui rätsepatööna, vastavalt ettevõtte vajadustele ja ootustele. Juurutamise kestus varieerub ettevõtte tegevusala ja suuruse (töötajate ja tegevuskohtade arvu) järgi. Tutvu allpool lähemalt millised on juhtimissüsteemi juurutamise etapid.

Auditid

Kõikides juhtimissüsteemi standardites on nõue, et organisatsioon peab läbi viima siseauditeid planeeritud ajavahemike järel. Üldjuhul toimub audit kord aastas, kuid mõnikord võib see olla sagedamini. Pakume või aitame korraldada vastavalt kliendi vajadustele ja standarditele erinevaid tüüpe auditeid, sealhulgas ISO juhtimissüsteemi vastavusauditit, õiguslikele nõuetele vastavusaudit, siseauditit, tarnija auditit ja testostlemine.

Projektijuhtimine

Organiseerime ja juhime kõiki vajalikke tegevusi, mis on seotud ettevõtte juhtimissüsteemi ISO standardile vastavuse saavutamiseks ja sertifikaadi saamiseks. See hõlmab suhtlust sertifitseerimisasutustega ja pakkumiste küsimist, väljastpoolt tellitud töökeskkonna mõõtmiste organiseerimist ning muude sisseostetavate teenuste korraldamist.

Koolitused

Pakume juhtimissüsteemi standardite ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 ja siseaudiitorite koolitusi. Koolituste käigus kasutatakse praktilisi näiteid ja harjutusi, mis on kohandatud vastavalt koolitatava ettevõtte juhtimissüsteemile ja tegevusvaldkonnale. Siseaudiitorite koolituse käigus pakume võimalusena läbi viia praktiline siseaudit, et tagada koolitusel omandatud teadmiste praktiline rakendamine.

Spetsiifiline abi & tugi

Pakume ühekordset tuge mõne standardi punkti täitmiseks või küsimuse lahendamiseks. Näiteks nõuavad osad ISO standardid kohaldavate õiguslike nõuete väljaselgitamist. Aitame vastava registri koostamisel ja ajakohasena hoidmisel. Samuti võime aidata teistes küsimustes, näiteks suhtlemisel mõne huvipooltega kvaliteedi-, keskkonna- või tööohutuse teemadel. Võta meiega ühendust ja küsi abi!

Kvaliteedijuhi teenus

Välise kvaliteedijuhi sisseostmine võib olla kuluefektiivsem võrreldes täiskohaga kvaliteedijuhi palkamisega. Paljud ettevõtted võivad vajada kvaliteedijuhi teenust vaid lühiajaliselt täitmaks sertifitseerimisnõudeid (näiteks siseauditite läbiviimine), või kui on vaja asendada lühiajaliselt töölt eemal viibivat kvaliteedijuhti. Teenust osutatakse vastavalt kliendi soovidele ja kokkulepitud sagedusele (kord nädalas, kord kuus, kord kvartalis) ning sisaldab näiteks osalemist juhtkonna koosolekutel, mittevastavuse registri haldamist, välisaudiitorite vastuvõtmist vm taoline, mis tagavad ettevõtte juhtimissüsteemi sujuva toimimise.

ISO juhtimissüsteemi juurutamise etapid

01.

Ettevalmistus ja analüüs

  • Kohtumine ettevõtte esindajaga, et mõista ettevõtte vajadusi, eesmärke ja ootusi juhtimissüsteemi suhtes.
  • Ettevõtte hetkeolukorra ja konteksti analüüs.
  • Juhtimissüsteemi käsitlusala väljaselgitamine.
02.

Pakkumise koostamine

  • Pakkumuse koostamine ja esitamine, milles on kirjeldatud  pakutavat teenust,  ajakava ja maksumust.
  • Pakkumuse sobivuse kõrval sõlmitakse ettevõtte ja konsultandi vahel leping ning alustatakse juurutamist (etapp 3)
03.

Juhtimissüsteemi kavandamine

  • Lünkade (GAP) analüüs, et hinnata ettevõtte juhtimissüsteemi hetkeseisu ja vastavust standardi nõuetele.
  • Tegevuskava väljatöötamine puuduste kõrvaldamiseks ja vastavuse saavutamiseks.
  • Juhtpõhimõtete väljatöötamine, mis peegeldab ettevõtte missiooni, visiooni ja väärtusi.
04.

Juurutamine ja rakendamine

  • Vajalike tegevuste rakendamine ja dokumentide loomine. See võib hõlmata käsiraamatut, protsessi vooskeeme, protseduure, registreid, tööjuhiseid, vorme ja teisi dokumente.
  • Kontrollimeetmete rakendamine, et jälgida ja mõõta protsesside toimivust ning tagada vastavus standardi nõuetele.
  • Ettevõtte töötajate juhendamine ja koolitamine.
05.

Tulemuslikkuse hindamine

  • Seire ja mõõtmise tulemusena saadud andmete analüüs (eesmärkide saavutamise määr, protsesside mõõdikud, kliendi rahulolu jne). 
  • Siseauditi läbiviimine. Mittevastavuse tuvastamisel järeltegevuse planeerimine.
  • Juhtkonnapoolse ülevaatuse läbiviimine, et hinnata juhtimissüsteemi tõhustust ja mõjusust ning valmisolekut sertifitseerimisauditiks. 
06.

Täiustamine ja sertifitseerimine

  • Juhtimissüsteemi täiustamine võttes arvesse analüüsi ja hindamise tulemusi.
  • Sertifitseerimisauditi teostamine akrediteeritud sertifitseerimisasutuse poolt.  
  • Juurutamise teenus lõppeb kui ettevõte on saanud soovitud sertifikaadi. Sertifikaat ei ole aga lõppeesmärk. Peate juhtimissüsteemi alalhoidma ja täiustama, et täita jätkuvalt sertifitseerimistingimusi. 

ISO sertifikaatide arv Eestis

Andmed on pärit Eesti Kvaliteediühingu koduleheküljelt 01.04.2024 seisuga

1
ISO 9001
100
ISO 14001
1
ISO 45001

Kas soovid professionaalset abi?

Võta ühendust kui soovid saada professionaalset nõustamist  ettevõtte poolt, kellel on ulatuslikud teadmised ja kogemused juhtimissüsteemide vallas.